۱۳۹۵ اسفند ۱۴, شنبه

گریتینگ مضرس یکی از انواع گریتینگ

آشنایی با گریتینگ مضرس و خصوصیات آن:
گریتینگ مضرس یا همان گریتینگ دندانه دار یکی از انواع گریتینگ از نظر نوع ساخت و تولید میباشد. همانطور که قبلا در بخش انواع گریتینگ توضیح داده ایم گریتینگ ها را هم از نظر نوع مواد سازنده و هم از نظر نوع تولید و ساخت تقسیم بندی میشوند که گریتینگ مضرس را باید در تقسیم بندی از نظر نوع ساخت و تولید گریتینگ قرار داد.
در ادامه بحث بالا باید خاطر نشان کرد که گریتینگ مضرس را میتوان تقریبا برای تمامی گریتینگ ها از نظر نوع مواد سازنده به کار برد. تولید گریتینگ مضرس یا دندانه دار به این صورت میباشد که تسمه ها را قبل از مونتاژ به وسیله دستگاه های مرتبط ( با توجه به مواد سازنده گریتینگ میتواند این دستگاه ها متفاومت باشد) به صورت دندانه دار یا همان در اصطلاح مضرس برش داد و سپس مانند سایر مراحل تولید گریتینگ مضرس را تولید نمود.
کاربرد گریتینگ مضرس به دلیل دندانه دار یا همان آجدار بودن آن بیشتر در مکان هایی مورد استفاده قرار میگیرد که به دلیل اصطحلاک بیشتر آن مانع از لیز خوردن و یا لغزندگی افراد و وسایل نقلیه شود که این امر بیشتر در مکان هایی که با انواع روغن و موادی که باعث لغزندگی زمین میشود و همچنین در مکان هایی که به دلیل یخبندان باعث لغزندگی میشود مورد استفاده قرار میگیرد.
شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه گریتینگ مضرس به سایت رسمی شرکت اراک ریل مراجعه نموده و در بخش مرتبط با گریتینگ مضرس علاوه بر مشاهده اطلاعات کافی و جامع در این زمینه در صورت نیاز با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل نموده و اقدام به سفارش گریتینگ مضرس مورد نظر خود نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت اقدام به تولید محصول مورد نظر شما نماییم.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر